سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مطالب اینترنتی
 

طوفان حاره‌ای کیار در راه دریای عمان و شرق تنگه هرمز


 

  • طوفان حاره‌ای کیار در راه دریای عمان و شرق تنگه هرمز

    ایسنا نوشت: مرضیه سی‌سی‌پور کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان هرمزگان با اعلام این مطلب گفت: آب‌های دریای عمان و شرق تنگه هرمز تحت تاثیر طوفان حاره‌ای کیار (KYARR) در شمال اقیانوس هند، مواج پیش‌بینی می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند و همچنین شناورهای تجاری و سنگین از تردد دریایی به عرض جغرافیایی پایین‌تر از 25 درجه شمالی پرهیز کنند.

    وی اظهار کرد: این طوفان در موقعیت جغرافیایی 19.6 درجه عرض شمالی و 62.2 درجه طول شرقی قرار دارد و مسیر حرکت آن به سمت عرض‌های پایین‌تر است.

    سی‌سی‌پور با اشاره به اینکه در ارتفاعات استان هرمزگان، رشد ابر پیش‌بینی می‌شود و وقوع رگبار پراکنده باران در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود، عنوان کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه نیز با گذر امواج ناپایدار آب‌های خلیج فارس و غرب تنگه هرمز با افزایش بادهای غربی متلاطم خواهد شد و احتمال رگبار باران و رعد و برق در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

    کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان در پایان گفت: از نظر دمایی، تا پایان هفته تغییرات دمایی بین یک تا سه درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.




موضوع مطلب :


 
وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 4151246775